Gästbloggar- utan tillstånd!

Hihi
Hejsan, Julia här!
Tyckte att Alex behövde lite uppdatering, så jag bestämde (alldeles själv) att jag skulle blogga lite :)

Nu är det ju äntligen Påsklov, lovet alla väntat på!
Alex vet jag åker till Varberg till på onsdag, efter det skulle hon kanske till Fjällen?
Själv åker jag till Skåne imorgon med Fredrika, där stannar jag tills på söndag... Efter det åker jag upp till Göteborg.

Så det var lite prat om planerna inför lovet...
Eh.. Finns inte så mycket att säga mer men det ska bli skönt att inte ha läxor/prov etc.
Nu de senaste veckorna har vi haft fasligt många!?

Om jag inte bloggar här finns jag som vanligt på min egna;
www.chicajulia.blogg.se

Vi hörs!

Freaks:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0