Yesterday

Igår så började min dag med en god frukost och senare en cykelturmen pappa.
Sen åt vi lunch och jag träffade mamma och vi hade tänkt att gå ut på en promenad på Djurgården, men det var så tråkigt väder. Istället tittade vi runt i lite affärer och fikade.

SEdan hade mamma tydligen ett möte på en resturang och jag fick följa med :)! Mötet var på resturangen Jonas och det var faktiskt väldigt intresant att lyssna.

Efter mötet åkte jag hem och åt middag och på kvällen var det ju kultur natten, så det var tänkt att jag och Julia skulle dansa på Kuhler men hon kunde inte så jag ringde upp några andra och gick, det var super duper roligt.
Efter det gick vi på deras show.

När jag kom hem var jag jätte trött och lade mig i sängen direkt.

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0