Julia här!

Ja nu tänkte jag bryta mig in här (igen) för att blogga lite!
Btw: Har ni sett den nya designen på Polyvore??! Nu kan man göra ännu roligare saker :)
Om ni vill kan ni kolla in på min blogg, där gjorde jag alldeles nyss ett collage...

Imorgon börjar skolan, ghahhagh känner mig inte på topp -_- vi har coooopertestet på morgonen!
Men nu hade jag inte så mycket mer att säga/skriva...
Jag och Alex är lite nere pga att vår livs kärlek ska byta skola... NOT nej men lite tråkigt är det ju... Jag menade inte att det var vår livs kärlek... Utan att... Ja.. Det är lite tråkigt att en kompis ska byta skola. Nee nu blev det lite krånglit...

Iaf så sitter Alex i bilen atm och hon är framme om ca en halvtimme!

HejHej


Alex & Jag i Bordeaux förra sommaren på klassresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0